Monday, September 12

sunday

klockan är fem över elva söndagen den 11 september. Idag har jag känt mig nere, allt man ser är flaggor på halvstång för att hedra de som gick bort och deras anhöriga för tio år sedan i terror attacken. gick för första gången i kyrkan idag med Christine. Pratade om 9/11.. Fast helgen har varit rolig och är kvalificerad till state i 100 bröst - simmade på 1:27 och kvaltiden va 1:35, så sänkte mig med 9 sek sen sist.

Har mycket plugg till nästa vecka så jag ligger och gör det nu... mycket kvar så det blir en sen kväll ikväll, imorgon är det simtävling igen. ser fram emot det.

Idag har jag suttit och sovit i bilen medans Christine körde, stannade på Wendy's, himla gott alltså! sen åkte vi ut med båten med familjen, oliver och vickis kusin. Imorgon åker Oliver hem till tyskland. Och jag, jag rullar vidare här i staterna :)

No comments:

Post a Comment