Saturday, September 3

FRIIDAAAAY

Dagen har gått i ett! Vaknade 5.30 för skulle vara i poolen kl 6... wow är nästan förvånad över mig själv att jag gör det.

hade alla 8 blocks eller som på fredagar heter perioder. Och betalade en dollar för att ha på mig mina egna kläder (kan du bara göra på fredagar och jag såg ingen som hade skoluniformen, pengarna går till välgörenhet)

Senare träffade jag en som bodde här för fyra år sen, Oliver från tyskland, han är här och hälsar på och han bor här i ca en vecka tror jag. Imorgon ska vi sätta oss i bilen för att åka till Clemson för lite football. Vicki, Robb, Tolli, Keaton (hennes kompis) Oliver och jag. Ser verkligen fram emot det, dock 3,5 timmars resa dit (allr för sitt lag här du vet) men jag ska plugga, har inte så mycket till val om jag vill ha bra betyg då jag nu har bestämt mig (efter mycket om och men om jag verkligen ska till godoräkna mitt år här i USA men efter ett relativt långt samtal med Frida så har jag bestämt mig att verkligen försöka) Och det började bra med ett A i AP English, min essay om The Great Gatsby men slutade sådär med ett endast 40 % rätt på historia quizen (ska göra om det på tisdag)

Annars så äre långhelg för på måndag är det Laborday! Sale på g så går nog down town med Christine eller någon.

No comments:

Post a Comment