Tuesday, September 6

Måndag fast söndag

Idag vaknade jag tidigt för att skype med Frida och Hans från skolan, snackade om kursen och våran första uppgift till samhällskunskapen.

Chillat med Christine och pluggat, har skrivit själv biografin eller nästan hela, fick mig dock att tänka på alla er där hemma och saknade er lite faktiskt. Dagen har varit lite mer ner än upp.

Var ute och sprang 2 miles och sen simmade så det kändes bättre, sen stack jag och Oliver till Starbucks och chillade, en sväng in i Urban Outfitters och köpte med oss five guys hamburgare till familjen, världens godaste hamburgare (kommer aldrig mer kunna äta vanliga mcdonalds igen) och kollat james bond.

Måste göra klart min uppsatts och göra klart historian också, lite segt för jag är skittrött och inte på bra humör. Är dock otroligt tacksam över min värdfamilj och Christine som verkligen bryr sig om mig, jag älskar er!

No comments:

Post a Comment