Monday, September 5

en bra dag

Idag skulle jag ha pluggat, men sov ut istället efter clemson football game. Det var HUR. KUL. SOM. HELST!

En av Vickis gamla utbytesstudenter är här - Oliver från Tyskland. Så vi har chillat på förmiddagen och åt vofflor med jordgubbar, blåbär och så klart nutella. Bästa frukosten ever.

Sen åkte vi till en outlet som alltid har rea, hittade converse för 27 dollar, vilket är typ 170 kr... haha :) NICE HUH? plus smink, och en ralph loren skjorta. Riktigt bra dag, snart kommer Christine och sover här.

Har fått min egna mugg, alla har sånna här, finns till och med en egen affär för sånt. Dels för att drickan ska hållas kall och för att dom inte "svettas" det är alltid så varmt att det börjar rinna vatten från glasen så det blir blött. Jag menar jag har inte sett någon som INTE har en sådan mugg.

Nu ska vi göra hemma gjord pizza och chilla allihopa.

Tolli och hennes kompis hade spa när jag kom in på toan imorse.

Oliver i converse affären idag.

HUR BILLIGT SOM HELST!

No comments:

Post a Comment