Thursday, September 1

den ena dagen är inte den andra lik men ändå nästan samma?

Idag har varit en riktigt bra dag, dels för jag känner mig frisk, och för det andra för det gick riktigt bra i skolan idag.

Ska hoppa av spanskan imorgon och ta Art istället, tänkte gå med i någon av skolans klubbar också men tror jag skippar det för då har jag ännu fler studdy breaks och har tid att göra de svenska kurserna. Efter att ha pratat med Frida idag och en lång diskussion med min värdmamma så har jag kommit fram till att jag kommer att göra mitt yttersta att kunna komma tillbaka till trean istället för tvåan.

Annars så har jag käkat ute på Hall's idag. Åh herregud vad gott det är där! kan inte heller fatta att jag har varit borta i fyra veckor idag... bara nio månader kvar, om det kommer att gå i detta tempo så kommer dom närmaste månaderna att flyga förbi, så de gäller att leva :)


No comments:

Post a Comment