Tuesday, September 13

Idag var det en man och pratade för oss i skolan om 9/11, jag tyckte att stämningen var tung och hur han berättade fick mig att rysa, känslan i sverige som vi har, respekten av vad som hänt, men här, det går inte att jämnföra, det är tungt, och jag är så himla känslosam också...

Simmade idag, slog pers. i allt utom 50 free, men men, kände mig som spagetti i benen så jag är nöjd. Har flera essays som ska in imorgon och flera läxor som jag ska sätta igång med nu, vill bara ha det klart.

By the way så ville alla veta om Gabriella idag på matten, slutade med att vi ringde upp henne på skype, alla tycker det är "såååååå hääääftigt" med en tvilling... haha :)

Tomt i huset nu, Vickis kusin har åkt och Olli med, snart kommer resten av familjen hem, skönt haha. Ha det chill i Sverige, för det har jag här :)

No comments:

Post a Comment