Monday, September 19

Måndag

Idag är jag hemma från skolan. Mår inge vidare. Men ska till skolan imorgon. Robb fick ett mail från min swim choach och frågade om jag ville simma i lagkappen och 100 breast i State till helgen - självklart!

Simningen har gått bra faktiskt! efter helgen så är säsongen över och jag har redan fått mail från basketball choachen om tiderna för basket träningarna, men jag ska inte vara med. Jag känner att jag inte har tid kanske. Det finns så mycket mer jag vill göra. Jag vill inte binda mig, och jag kommer kanske inte ens att få spela för dom är riktigt bra! Vi kommer att ha matcher varje helg och mitt i veckorna. Jag vill kirra bra betyg och göra saker med vänner och åka runt i staten och sånt. Ska jag faktiskt till NC över Thanksgiving helgen, Florida, Utah och kanske Georgia!

Hur som helst. Så ska jag chilla nu med lite musik och MTV, ikväll kommer Christine hit och äter med oss, antar att familjen kommer hem runt sex som vanligt.

No comments:

Post a Comment