Sunday, January 8

sovaa

okej har fortfarande inte laggt in bilderna på dator och jag ska sova om två min... sitter och väntar på att nässprayen ska börja funka så jag kanske kan andas i natt... skitont i nacken efter igår natt/imorse. Herre va oskönt att vakna upp på ett golv och med ett gosedjur som kudde - riktigt chillat. Hur som helst har jag bara chillat runt idag. Åkte runt tio med Vicki o Tolli, lämnade henna någonstans. sen shoppa (fast ja köpte EJJJ något) sen hämta pernille för lite lunch, sen träffade vi Bella i hamnen och Kappi också, sen hem, lagade köttbullar med kokt potatis och brunsås, fast ingen lingonsylt ---- meeeen kan väl inte få allt. Sennnn film, gosh vart en del i alla fall. Imorgon ska jag ta det lugnt och sen gå ut och jaga med en man i Rotary - ska bli kul! rådjursäsongen är över sa dom så det ska bli vildsvin eller något eller någon fågel... ja vad vet jag, jag gör vad dom säger haha :)

godnatt på er

No comments:

Post a Comment