Sunday, January 22

incredibly close

Igår var en bra dag, började allt med att prata med min syster, sedan stack jag ut för en löprunda. sen när jag gjorde frukost skypade jag även med mor min. Christine och Silas kom över med lite starbucks och så åkte vi plus Tolli för jag var barnvakt, till Aquvariumet. Efter det gick jag och Vicki och röstade.. eller jag fick ju intre men hon gjorde. Sen gick vi på Tom Hanks nya film -  huuuuur hemsk som helst, kommer nog inte se den igen. Var en restaurang i bion så det var ju rätt chill att sitta och äta samtidigt haha :))





likaa baaawwws











Sen idag vaknade jag tidigt, men jag satte igång med min power point om Sverige och om mig själv för jag ska ha tal på torsdag för min rotary klubb. sen åkte jag och seglade - hur kul som helst! Väldigt väldigt kallt och inte så mycket vind, vilket inte var det bästa. MEN det var kul, tog dock ca 4 timmar hehehe lååååååång tävlings runda. Imorgon äre måndag men det är fotboll, på riktigt fotbolls plan, med riktiga fotbolls skor - äntligen!

Puss o heeejjj

No comments:

Post a Comment