Tuesday, January 3

Sista dagen på lovet för mig då

jepp, sista dagen idag... kanske tråkigt, ofta känner man att man är ganska färdig o vill tillbaka o träffa alla, fast jag känner att vi skulle kunna ha torsdag o fredags off också, fast näe sån tur man inte. Men i alla fall, morgan smsade mig igår och sa att hon också följer med till new york, det kommer bli huuuur kul som helst. PLUS på fredag kommer inte direkt bli en vanlig fredag, det kommer att bli kidnap! Vilket är när alla seniors kommer att ta oss och göra att vi kommer få skämma ut oss på scen och så bjuder dom massa som kan sitta i publiken o kolla, however det kommer att bli kul tror jag haha, kan inte vänta. faaaaast det är inte meningen att vi ska veta när det är.. men men, haha, jag vet i alla fall.

när Keaton sov över under lovet.

fina hatten, ah du vet :))

No comments:

Post a Comment