Wednesday, January 25

Ledig Onsdag

Jepp, idag är jag ledig. Fast jag har fortfarande en del att pyssla med i dag. Jag är barnvakt åt Tolli men hon ska åka snart iväg någonstans, vet dock inte riktigt vart. Sen ska jag ha ett tal imorgon för min Rotary Klubb, ca 20 - 30 min, seriöst det kommer att bli svårt att summera allt till så kort tid.. hehe. Sen har jag en engelska uppsatts att skriva, och lite andra grejer, sen äre try outs igen för fotbollen. Igår gick det jätte bra faktiskt, det var skönt för måndags var väl sådär.
På fredag ska jag träffa Pernille och lördag ska jag på Tollis föreställning sen på söndag flyttar jag till min nya familj, så jag ska börja packa ihop mitt rum idag också, känna lite konstigt att där ja nu har bott i ett halvår ska jag flytta, dock inte till en helt okänd familj, PLUS det är värdpappans födelsedag också på söndag, haha aja, nu ska man ju komma upp med något smart o roligt också, får se vad jag kan klura ut.

Känns som om jag inte har så mycket tid kvar på något sätt - även om jag har det, det är bara sex veckor kvar till spring break sen äre bara ett par veckor till sen är skolan över DOCK kommer jag vara kvar här länge till fast på sommar lovet. Ska vara i någon vecka sen åker jag till väst kusten i två veckor, sen hem o ner till Florida och träffa min älskade mamma, Lasse o syrran. Sen tillbaka till Charleston ett tag sen åker jag hem! Herre vad jag åker hit och dit :)))

No comments:

Post a Comment