Monday, January 2

Ny År

På Morgonen kom Vicki o Tolli in och väkte mig och Morgan för vi åkte till Folly Beach (där dom spelade in Dear John) och det var rätt varmt ute, så det var skönt. 


Var rätt blåsigt i baksätet på vägen dit.



Isället för att släppa bollen släppte dom flip flops i Folly Beach.

Finns en gammal båt på vägen dit som man kan måla på sina hälsningar osv. (jag ska ta mig ut dit och måla innan jag åker hem)



Polar Plunge, det är att man badar på ny års dagen, Jag gjorde det, så jag kan stolt säga att jag har badat före alla er där hemma 1/1-12 och jaa det var kallt haha


Piren.

Jag hörde en historia av en kvinna på flyget till Utah, hennes mamma var från Sverige och det ända sättet hon förklarade vart hon var ifrån var när dom var vid havet och hon pekade och sa "jag kommer ifrån andra sidan av detta hav." 

tro det eller ej men det är en bebis haj. Hund haj eller nåt kallades den för.

han bara ställde sig bakom Morgan och höll hajen runt henne, hon var inte bekväm direkt..

Och såklart tyckte jag att det var skit coolt

Super mycket fåglar som bajsade överallt. så dom skyddade sig .


fick haj blod på mig

sötaste ungen hjälpte oss att skriva i sanden.



Ännu blåsigare på vägen hem.

Tog inte med mig kameran till kvällen, ville inte direkt tappa bort den elelr liknande. Det var en minst sagt en minnesvärd kväll. Hoppas alla ni hade en super nyår!

No comments:

Post a Comment