Monday, January 9

kan du tänka dig? det är söndag igen!

Okej idag vaknade jag upp i min egna säng vilket var underbart! Pernille och Bella sov över men dom tog gästrummet igår efter att kollat på 137 hours eller vad den nu heter. Hur som helst så var fredagen Kidnap och ni vet ju inre vad det är så ska jag så enkelt jag kan förklara - TYP nollning i sverige. vi ska egentligen inte veta när det är och vad som ska hända, fast det hade läckt ut så alla Juniors visste ändå. För alla juniors (som jag är) har en egen Senior som planerar allt. Så på morgonen efter vi har haft alla saker som vi gör varje morgon så sa dom att vi var tvugna att vara kvar, så kommer dom, så fick vi tshirts och min senior gav mig en kasse med godis och en mugg som hon hade skrivit massor på och sen ett häfte som visade vad jag skulle göra på eftermiddagen..

Sen fick jag ett papper som var en bild på KISS och sen vare tre andra som fick samma så vi skulle vara KISS och uppträ efter skolan. Så under dagen ska man komma på en koregrafi och en idé hur man ska göra allt. man måste gå all out för det annars blir skämmigt. Men det var verkligen hur kul som helst. Så bjuder dom in alla dom känner (porter gaud) och så, sen hade vi vårat "nummer" dock vart det lite strul men mycket lyckat. (kolla bilder om du vills e på face)

 Efter har man en stor "sleep over" och vi åt, sjöng lite, kollade film och bara hade allmänt kul. dock klockan kvart över sex väkte dom oss för att vi var tvugna att åka hem. Sen hemma sov jag en pytte stund, sen in i dushen kände mig sjukt gross. Sen till en mall, åt lunch med vicki o pernille. hämta bella, hem chilla, idag skulle ut och jaga med en man men hostade för mycket så skulle skrämma iväg alla vgrisar så gick ej så vi åkte ner till stan, alla shoppade mycket, jag köpte kort som man använder när man pluggar för en dollar... thats it, men med tanke på att jag åker till new york på torsdag... vill man ju ha alla pengar man kan spara ihop!












Nu ska jag bara kolla lite MTV och chilla lite. ha de kjempe godt!

No comments:

Post a Comment