Monday, November 7

helgen i bilder

Baseball matchen, har en bild på mig och min buddy som jag spelade med men är på en annan kamera.



Miracle Field. Träffade mannen som hade startat allt, det var riktigt inspererande faktiskt, och farmför allt rörande - ni känner ju mig haha.

Blev helt chockad över att Pernille aldrig hade varit på Moe's innan - vääärldens bästa mat serveras där inne. Ska ta med mig det hem till Sverige sen..

"Annas Swedis" - Var bara tvungen, lite svenska pepparkakor!

Ballerina kakor! köpte två rullar bara för att..... det är svenskt? haha

OCHH Wasa knäckebröd! Herre vad patreotisk jag är, till och med fick jag svenska flaggan av en tjej i skolan, så jag gixk runt hela dagen i skolan och viftade med den, kan bara säga att jag har aldrig i mitt liv varit så stolt över att vara svensk, haha, det sätts liksom i perspektiv. men gud vad jag har saknat knäckebröd haha, kan någon skicka bregott bara...... skulle vara pricken över i:et liksom. :P :P

Innan fall dance!

Var tvungen att bokstavligen talat slita av mig klänningen.

Carlitos och Morgan hemma hos mig efter fall dance.

Pernille

Jag och min älskade Danske jenta Pernille!

No comments:

Post a Comment