Monday, November 28

ännu en vecka har gått...

...Och jag är helt slut!

Hela helgen har gått i ett. Åkte upp till NC i onsdags och kom hem idag. Jag hat hunnit med att rida, äta, träffat otroligt många nya människor, sett hur det går till på en stor bondgård, ätit igen, åkt lastbil, matat kossor, ätit igen, åkt bil, och haft det himla roligt plus lite mera mat! Så jag kom hem från en jogging runda nyss... haha man kan ju försöka i alla fall...

Tatum som äger hela altet, hon är helt klockren! Roligaste och galnaste människan jag träffat kan jag säga hah.

Har kepsen, glajjerna, tröjan och lastbilen... wooopwoop!

Käkar ostron.. det var intressant haha

Detta, butterfinger, ticktack orange och swedish fish är bästa!

Kossor

hittade älsta TV bland kossben..

träd.

gammal hus. Senare skulle Dustin öppna dörren och någonting sprang mot dörren och höll för så vi inte kunde komma in, alla vi fyra sprang till bilen. Jag har en bild precis innan det hände, herre vad rädd jag blev.

blommor. Tatum krockade in i väggen så Fahlon målade solrosor över det så det inte syntes.. för sköna människor de där

Vicki, Jag och Fahlon.

Maaaaat, vi hade TVÅ olika kalkoner också!

Så så såg min helg ut, riktigt kul! Hur som helst glömde säga vilka jag var med, Jag bodde med Vickis step sister, som har tre barn, Fahlon 21, Dustin 23 och Tatum 26, klockrena människor alltså. Alla bodde lite här och där men alla kom under lunch och middag till Vickis föräldrars hus och åt.

Hoppas det är bra i Sverige!

No comments:

Post a Comment