Sunday, November 6

Chillin Sunday

Ligger i sängen och är inne på ipoden därför kommer det inga bilder nu (även om jag en del att visa... faktiskt!) :P

Helgen har varit väldigt bra. I fredags hämtade Vicki upp mig o Tolli från skolan och pernille (en dansk utbytesstudent) vi åkte hem o chillade lite, sen åkte vi o kollade på en bio och käkade ute på ett japanskt ställe hur gott som helst. Sen däckade vi va skittrött efter veckan.

Lördagen var mycket mera effektiv, runt elva/tolv åkte jag, pernille, Tolli och robb till ett ställe och spelade baseboll med handikappade - huuur kul som helst, så otroligt glada och underbara människor! Sen släppte dom av mig hos en frisör och jag slingade håret och klippte det, äntligen fröet var helt förstört efter allt klor o sånt från simningen. Sen köpte bi lite grejer till pernille till fall dance som min skola hade, sen kom carlitos och vi chillade, gick till mataffären och köpte allt möjligt hittade även svenska pepparkakor, ballerina och Wasa knäckebröd och jag köpte alltihop haha var super excited över det ;)

Sen klädde vi ut oss och åkte dit, vart inte lika Epic som vi trodde så efter åkte vi hem igen och Morgan så hade vi en bonefire, grillade marsmellows och käkade jordgubbar med choklad, sen somnade vi alla vaknade runt tre för elden var död och vi fyra låg där inlindade i tusen filtar men vi gick in.

Imorse gjorde jag pannkakor med socker o kanel - blev en hit! Nu har alla åkt hem och jag ska sova lite innan jag ska börja med läxorna, har en del prov nästa vecka.

C yaa

No comments:

Post a Comment