Wednesday, November 30

america is getting me..

skrattade lite åt mig själv idag, gick till vågen och kollade hur mycket jag väger nu si så där efter fyra månader, jepp, såg siffrorna i vit ögat - dock är det ju i pounds så jag fattade inte riktigt hur mycket det var, så jag googlar det istället..... kan bara säga att jag har gått upp fem/sex kg redan. Herre jesus, sign up för soccer idag och vi börjar spring snart... inom två veckor.. kanske behöver det..

Hur som helst. Jag lever livet här haha :)))


Och nej jag har seriöst aldrig smink i skolan (och jag vet jag borstar inte håret varje dag ibland... kanske lite gross men hehe äschh, med andra ord - fräääshh)

Till helgen ser alla helt annorlunda ut, egna kläder, fixat håret (med det menar jag mer än att sätta allt i en bulle) och lite maskara..

Hur som helst: Det är CHILL på hög nivå haha.

No comments:

Post a Comment