Wednesday, August 17

Trött tjej

Idag har jag varit i skolan och jag skulle på möte med en som jobbar där ang. Min matte (jag var tvungen att ta en svårare matte for att jag skulle kunna ta physics)
Och så klart tar jag fel på tiden och är där en timmme för tidigt men stöter på hon jag skulle träffa och vi går till matte lärarinnan och jag gör ett matte test och seriöst jag fattade inte ens frågorna och förstod ingenting av talen heller så totalt lost. Så matten i physics är ännu svårare så jag ska inte ta den utan tar biologi istället. Men mina lärare i Sverige svarar inte på mail än... Så vi får se hur det går :)

Den var det red choir och det gick bättre idag än igår, sen simning! Det gick ganska segt idag men men:)

Hoppas sverige är bra! Imorron ska jag till skolan och gå igenom schemat och sen simning sen på torsdag börjar vi! Idag blev skolunigormen klar!

Take care people

No comments:

Post a Comment