Thursday, August 11

Torsdag

Idag ar jag jatte trott, vaknade tidigt for morgan (en kompis) var tvungen att ga upp tidigare for att traffa sin bror, fast jag skulle anda upp tidigt for jag skulle simma kl 8. Jag ar med i the swim team! Det ar kul, dock jag har skitont i halsen.. vilket ar super segt men men. Jag pratatade med skollagets medicin person hon som typ kan allt om kroppen och sant, hon sa att jag var typ trott och darfor sjuk och for att jag inte ar van med klimatet har. det ar verkligen jatte varmt. och sa gar man genom AC hela tiden sa det ar kallt varmt kallat varmt kallt varmt. Inne sa har jag nastan alltid langarmat och nar man gar ut dor man nastan. det ar over 100 F det ar nastan 40 grader C sa det ar varmt. men det ar sjont!

Igar var det min fodelsedag, sa jag och min vardfamilj och fem av mina vanner gick ut och at pa ett japanskt stalle och det var verkligen jatte roligt! Jag fick ett huuuuur fint armaband av min familj och jag alskar verkligen armband! och lite andra saker ocksa

Idag ska jag pa mitt forsta Rotary mote och senare ska jag hem och chilla ute sa jag kan forsoka fa lite farg.. ar ganska sa vit fortfarande.. sen vet jag inte riktigt hur det blir. Kanske ska traffa tre av dom och ut och kaka eller kommer till poolen och chillar, eller sa aker jag ivag med morgan och hennes kompisar med en bat nagonstans och typ vattenskidor och grejer! hoppas jag far se delfiner igen!

Jag veeeet, jag maste borja ta med mig kameran for jag har inte tagit sa mycket bilder an.. dailigt daligt jag vet. men min dator ar fortfarande ur funktion sa det kanske drojer lite till.

Hur som helst, alla dar hemma: HA DET BRA! njut av sista veckan pa lovet (fast jag kolladevadret hemma... omg seriost jag tycker synd om er)

Take Care,

No comments:

Post a Comment