Tuesday, August 9

Framme!

Hej alla! I'm so sorry att jag inte har uppsaterat något. Men först funkade inte datorn för sladden krånglade och sen har Internet varit lite segt ibland MEN nu är jag här.

Flyresan var seg och vi satt I en timme på flygplanet innan vi lyfte och ingen ac.. Och no som känner mig vet att jag och sitta stilla i 10 just dosent work hehe...

Allt gick bra annars, fast Chicago var nog det tråkigaste , sju timmar vrav fem själv, men det gick bra :)

Det första jag åt var hamburgare just gotta love it! Jag åkte ner till stranden med en som har varit utbytesstident i sverige och det var hue underbart som helst! För er som har sett dear John det var den stranden jag var på, och the notebook är inspelad här i charleston! Det ser verkligen ut sa med träden och allt, så himla fint!!

Manga har en egen pool, vilket är förståligt då det är väldigt väldigt varmt här, tänk er att någon har dushat väldigt varmt och sen gar du in i badrummet och det ar skitvarmt och fuktigt typ så ar det men jag don't mind;) man maste till och med Kyla ner poolen så det ska vara bra.

Sa snart ska jag ut och ga lite innan jag ska iväg till try outs för simlaget. Ska bli kul! Men jag hade inget att simma i for jag märkte nar jag var i och badade i havet att bikini inte funkier.. Jag ska btw lära mig surfa!! I alla fall sa igår åkte jag tolli (min lillasyster här) och heather (tollis nanny) att köpa en bad dräkt och jag kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ta sa jag slog till på en gulblå!

Take care hinner inte met just nu

No comments:

Post a Comment