Tuesday, August 16

Det rullar vidare

Idag har jag hade jag lunch sen red choir, vi var I Ett rum med hogt i tak med speglar och gammeldagsa stolar och langst fram i rummet var det en svart flygel. Hela den byggnaden ar gammal men samtidigt väldigt fresh. Det ar son en herrgard eller litet stott. Kan inte fatta att det ar en skola!

Vi satt slash stod upp och sjung, jag har nog aldrin kannt mig sa lost i Hela mitt liv. Jag fattade inte pappret med massa noter, visste inte Hur jag skulle uttala orden eller vart jag skulle lasa. Jag var alto och da sjunger man inte melodin heller utan en sorts underton.... Krongligt! Men efter lektionen (som var i tva timmar) sa pratade jag med lararinnan och Jon spelade fem noter på flygen och jag sjung efter i flera ton lagen och det gick faktiskt bra. Men istallet for alto ska jag vara suprano vilket ar det ljusaste! Jag ar nervos infor imorgon da jag ska sjunga med dom istallet.

Vi arrangerar en konsert for furs till skolor sa vi Kommer att vara jatte manga samtidigt och lite blandat men det ar I November. Sen har vi i jul som vi sjunger samt vi ska aka runt till olika stallen och sjunga. Sen pratade någon Om new York weekend dar vi ska sjunga och se andra gora dt, och vi ska aka till italien! Vi ska sjunga dar och lyssna på andra!! Dock vet jag inte om jag Kan... Hoppas!

Simningen gick battre Idag och jag fick en hemlig buddy som jag ska vara snall emot, typ ge saker som dricka och chocolate bars write posters och i hemlighet ge bort det till min buddy, men det ar någon som har mig ocksa sa vi far se!

Imorron are choir och simning sen Kommer Morgan och sover har. Sen fredag ska jag till folly beach efter skolan och chilla fast jag ska upp tidigt på lordag till andra sidan delstaten, det tar drygt tre timmar dit, jag simmar 50 och 100 frisim och lagkappen.

Wish me luck!
Take care people

No comments:

Post a Comment