Friday, August 26

Hurricane, earthquake och governer

Imorse gick jag upp 05.30 för att hoppa i poolen kl 06.00. 6.10 får vi veta att det inte är någon skola på grund av orkanen som inte ens ska komma hit utan bara passera på sidan, men det är chill, har så mycket läxor att det är tur att vi är lediga. Ikväll ska jag på konsert med min värd mamma och hennes närmaste kompisar och sen upp tidigt imorron för att simma.
Jag tror jag ska simma 50 och 100 fri och bröst plus 400 fri!

Imorgonkväll ska jag vara barnvakt och bara chilla, vilket jag behöver tror jag, allt går i ett, men det är så kul!

Igår var jag och lyssnade på South Carolinas Governor Nikki Haley som pratade om kvinnor och hur man kan vinna mot alla odds, det var inspirerande, att allt går om man vill och jobbar hårt. Hon är den första kvinnliga governer i SC.




Japp jag tror jag tog fel uniform den kvällen, skulle ha mera klassiska, men jag tog den jag hade haft underdagen (simmade innan så jag var helt blöt i håret)


2 comments:

  1. Välkommen till simmarnas hårda(blöta) liv;) Hoppas att ni klarar er från orkanen!!! PUSS

    ReplyDelete
  2. vilken organisation åkte du med? :)

    ReplyDelete