Tuesday, March 27

UPDATE

Så, har inte bloggat på år och dar som vanligt, ni har väl fått rutin i det också.

Veckan spenderades som sagt i Ashville vilket är som en stad full av hippies, men det är klockrent. Alla vet det så precis alla du möter är väldigt chillade. haha. Men du vet, konst överallt. Bokstavligen talat överallt. Men det va kul! Japanskt spa o grejer.

Sen torsdag så åkte vi till en stad som heter Greenville, dom lämnade mig hos min kompis Manon från Frankrike sen åkte vi till Columbia och tidigt på morgonen åkte vi till HiltonHead. Det var så himla kul att träffa alla igen, vad jag har saknat dom! Vi hade ett mega stort beach house! Det var en Roatary Konferanse, så alla klubbar var representerade fast alla vuxna bodde på ett hotell. Alla inbounds och outbounds delades in två o två och vi fick ett papper med ca 15 frågor så fick vi gå runt o hitta dom. for example - det finns sex par här som är gifta, hitta två av dom paren o ta kort med dom. Jag visste två faktiskt men då vare bara att hitta dom, vilket inte var det lättaste..

Sen på kvällen gick Chad (bästa chad som är direkt under Vicki) igenom vad som skulle hända nästa dag. Vi skulle tillbaka till hotellet och typ presentera oss och sp vidare. Så skulle tre st hålla tal av oss typ 30 st. Då pekar ju han såklart på mig och sa att jag skulle ha ett, så på morgonen satt ajg och gjorde några noteringar av vad jag skulle säga.. slutade iaf med att jag glömde bort lappen i fickan och skitnervös och gråten i halsen - för en tjej innan mig berättade om hennes historia om varför hon ville åka och hur hennes alla nära henne hade gått bort och sånt. Men i alla fall det gick bra, och slutade med att jag är bjuden till en annan stad för att hålla flera för olika rotary klubbar vilket är kul :)))

såå hur som helst, jag hade skitkul! utbytesstudenter - behöves det säga något mer än de?





















No comments:

Post a Comment