Sunday, March 4

opps

Oj, ber om ursäkt om min väldigt långsamma uppdatering, men nu så här är ännu en :)))

Vad jag har gjort denna vecka? Gosh, en hel del känns det som alltså.


I Art har vi målat MASSOR med olika bakgrunder för the spring play, som har tagit en del tid.


Mera måla.

Vi hade en Torsdag och en Fredag off för att kunna välja olika saker att göra om som t.ex. vara i Italia klubb som gjorde italiensk mat, hjälpa fattiga, gå en två dagars guidad rund tur down town charleston, eller testa vara blind i två dagar. Jag glömde dock att lämna in min lapp som föräldrar skriver under så jag fick göra "hattar" i två dagar... det var väl sådär, men helt OK :))) 

snygg färg på fingrarna som satt kvar i en vecka efter...

Lilla Katie som var in to it som man säger så ;)) haha.

Hur som helst. Fotbollen är i gång på full tid. Vi spelade en super tuff match mot ett stort public high school som heter West Ashley High som vi spelade så otroligt otroligt bra emot dock förlorade vi med 0-2. Men Private high schools har en egen serie och Public en egen för det är rätt orättvis annars har jag hört - och det märkte jag. Private är generellt sätt mycket sämre... (så det va bara en träningsmatch för dom vill att vi ska känna på hur det är liksom)
I alla fall så spelade vi ett lag som heter First Baptist som vi vann med 7-0 och jag stod för två mål och en assist. Fick en skön cross boll rakt på käkarna i tisdag... gör fortfarande ont och har jobbigt att öppna munnen - skönt!
Sen i fredags spelade vi mot dom regerande mästarna i South Carolina - Pinewood. Vi förlorade med 3-0. Resultatet är riktigt orättvist faktiskt då det lika gärna kunde ha varit 2-2.

Idag lördag har jag mest chillat hemma och inte gjort så mycket förutom pluggat lite, gick på bio med barnen och sen chillat igen :)))


No comments:

Post a Comment