Friday, March 16

inte en vanlig torsdag

Idag, så var det mycket gladare känns det som. Varmt runt 26-27 grader ute, hade en stort prov i marin biologi men tror jag kirrade det i alla fall. Spelade lite fotboll idag på efter middagen efter varit hemma och chillat efter skolan (kan gå hem för jag har inget sista perioden efter lunch på tis o tors.) Sen Imorgon är det "fathers day" i skolan, så alla tar med sig sina pappor till skolan och ja,.. går i skolan typ. fast vi slutar runt tolv sen är det SPRINGBREAK! äntligen! haha, och det är en hel vecka också ;)))

JV spelade match, så vi kollade på och tränarna bjöd på glass

På väg hem från träningen, alla slåss om "shotgun" fram sätet med andra ord... fast i Morgan's bil har jag utnämt mig själv till atomatisk shotgun bara för jag åker nästan alltid med henne.. sååå vad gör man inte liksom? 

No comments:

Post a Comment