Friday, March 9

tjenisss

Torsdag kväll. Har en hög med läxor som är tills imorgon, MEN idag känns det inte alls jobbigt har ju en ännu högre hög full med plugg godis!!!! LÖSGODIS.. åh som jag har saknat! Alla mina favoriter och marabou - taaack!!

Annars är livet väldigt bra. Har spelat en del matcher. Mötte dom regernade State champions och vi förlorade men vi spelde riktigt bra. Sen har vi spelat några andra lag.... som var inte riktigt där ännu, vann med 10-3 (jag gjorde två mååååål! och assister!) Sen igår spelade vi ett public high school som borde vara riktigt bra, dock ledde vi med ca 6-0 efter 20 minuter... så var inte så mycket med det, slutresultatet blev 10 - 0... sista 15 fick jag, katie och jess bara spela med vänstra foten och inte göra mål... såg ganska roligt ut när vi sprang runt och bokstavligen talat stod på mål linjen men sköt inte...

Imorgon äre träning klockan 6 på morgonen som gäller.

Har massa bilder från förra helgen,, dock har jag ju inte lagt över dom än.. opps. meeen jag hittade ett par gamla som jag tänkte bara slänga in lite. :))

Idag hade vi också en författare som kom till skolan och berättade om sin bok, hur cool människa som helst - älskarttt.

Jag och Tolli badade första januari "Polar Bear Swim" SLÅ DE NI I SVERIGE ;)
EN GRAMMY!! (från Salt Lake City i julas)

No comments:

Post a Comment