Wednesday, July 6

ut i SOLEN

Äntligen lite sol! Så jag drar mig utåt för att träffa kusinerna Marie och Saga plus gabbi :)

Fick hem ett tjock kuvert som det låg lite saker i som jag ska ta med mig till USA. I veckan måste jag städa ur rummet helt och det blir ags för mig att flytta in i gästrummet för jag kommer inte att ha tid att packa ihop det och städa det sen då jag åker nu på söndag till Gotland, sendan hem ett par dagar sen iväg igen ganska länge, sen kommer jag hem då äre knappt en vecka kvar till jag åker! fucking crazy JAO ;)

Ikväll ska jag faktiskt träna, vilket jag inte gjort på länge för jag inte ha orkat/velat, njuter heller, MEN måste väl någon gång annars rullar jag nog fram snart.

Mer jag ska göra det är att jag ska gå tillbaka dit jag tog en vaccin mot TBC (var ett tvång för att få åka till USA, och jag fick ett jättefult ärr av sprutan - tack) men i alla fall, så måste jag ha ett bevis att jag har tagit den och självklart ska jag tappa bort det så jag måste springa dit (sista dagen dag att hinna få det - OM jag nu kan få ett nytt... men jag tror inte det kommer bli några problem)

take care people!

(BTW så såg jag att Matilda Rahkolin ska åka om tio dagar, craaazy! det betyder att jag också kommer att åka snart!)

No comments:

Post a Comment