Wednesday, July 13

chillanini

Just nu sitter jag i en stol på gotland med en iskall cola och tittar ut över havet, ska precis börja på en ny bok. Jag har varit här sen i söndags och inte orkat uppdatera. När vi kom var soffan och hellgren redan här så vi gick ut och åt middag och såg oss omkring i visby. På fredag kommer alida så jag och gabbi ska träffa henne - mysigt! Annars har vi badat och solat så mycket som vädret tillåter för det är ganska kallt. Och kollat runt samt har jag tagit lite bilder som jag ska ha med till usa för att visa hur sverige kan se ut.

Annars är det inte så mycket just nu, jag åker om 20 dagar men jag räknar inte ner direkt, det är ganska länge kvar innan jag åker så jag måste fokusera på det som jag har nu istället för att drömma mig bort till charleston och bygga upp massa förväntningar. Dem har sagt till mig att inte ha några förväntningar men det är svårt när alla säger hur underbart året kommer att bli och hur fantastiskt det är där dit jag ska.

Nu ska jag fortsätta chilla med livet med min cola och vänta på att maten blir klar, glöm inte att hejja på sverige ikväll när dem möter japan! Jag ska i alla fall bänka mig framför tv:)

Take care people!

No comments:

Post a Comment