Sunday, July 24

10 DAGAR KVAR!

Vad tiden börjar rinna iväg! På torsdag kommer Rocio hit - våran utbytesstudent från Califonia. och på onsdag drar jag. Helt sick. Men oj vad jag längtar dit!

Jag har sagt hejdå till flera kompisar som åker iväg utomlands eller liknande som jag inte kommer att träffa på ett år och även till släktningar. Det känns lite konstigt att säga hejdå, för det känns inte riktigt som om jag ska åka än. Det är mycket "sista" nu, sista gången vi ses, sista gången jag har chansen att göra både det ena och de andra. MEN jag kommer hem igen om ett år, och som vissa kanske vet är jag verkligen sämst på att säga hejdå, men det känns inte som om det är ett hejdå utan det är ett "vi ses senare" - vilket det faktiskt det är.

Annars flyter livet på som vanligt. Imorse kom jag och min syster med tåget till Västerås från Örebro. Faktiskt riktigt skönt att vara hemma.

Take care people!

No comments:

Post a Comment