Saturday, February 18

nu blir du allt stolt!

Har lagt över hur.mycket.bilder.som.heslt. från min kamera då jag tappade bort min sladd till kameran i new york... opps. MEN nu är dom på datorn allt. Så checka facebook i så fall.

Hur som helst, jag kom hem från Allie igen imorse, sov där dagen innan det också. I förrgår åkte vi hem till en kompis som går at Porter Gaud och igår åkte vi först till en ö sen till en av mina bra kompisar, Amelia. Hur kul som helst. Idag så hade jag lunch med min rotary counsler - bästa Terri, hur söt som helst. Sen nu är jag hemma helt själv vilket är rätt skönt hehe. Annars idag så ska jag bara vara hemma med familjen då jag knappt sett dom på två dagar knappt fast dom har haft fullt upp dom med. Våra gäster har åkt hem till England idag, så tror jag ska ut en sväng med hunden också.

orkar inte lägga upp alla bilder just nu.. blir lite senare.





No comments:

Post a Comment