Sunday, February 5

jag lever

Har inte uppdaterat på ett tag, ber väl ursäkt för det eller vad man ska säga ;)

Haft soccer hela veckan, guuud va skönt äntligen. Annars så äre väl inte så mycket som händer, eller det är ju det ändå. Hela veckan har, som sagt, bestått av mycket fotboll, sen en dag.. torsdags tror jag, så var det bomb hot och en självmordsbenägen kille på den största bron här i Charleston som leder till ett ställe som heter Mt. Pleasent och det bor ca 300 000 och nästan alla åker över den bron för att komma ner till DownTown, fast vi var på träning så ringer en i lagets mamma som berättar vad som händer för hon satt fast precis bervid, han hade skrivit "keep out" "game over" och liknande, så polisen sa att alla var tvugna att gå ur sina bilar och gå av bron (bron är ca 6 km lång) sen kom polisen tillbaka och sa att dom var tvugna att sitta i bilarna, sen dom längst ner var tvugna att börja backa och grejer sen ville polisen ta deras mobiler... ah det var kaos. hur som helst hände det inget förutom att trafiken stod heeeelt still i ca tre timmar och en galen man som sen försökte köra över kanten men det gick inte sååå han blev tagen av polisen till slut.

Sen vare Walkers fördelsedag i fredags, så jag och Morgan bokstavligen talat sprang till restaurangen i fotbollskläderna för vi kom precis från träningen, sen äta snabbt sen gick vi/sprang till en grej på skolan, en man berättade Odysseys eller vad det heter i 1,5 h... ganska segt men man fick extra poäng o grejer till historian, och han var en kändis eller något ;)

Sen ska jag på Chiddy Bang på lördag så köpte en biljett i fredags också, och för er som inte veta vilka det är så är http://www.youtube.com/watch?v=McRgkE_vgjU&ob=av3e en låt av dom :)))

Igår var vi och bowlade (alla småbarn från skolan och deras pappor, och jag ;) )

min flytt

fått mitt student ID

Min värdmamma köpte från World Market

Min nya hund, London :)

No comments:

Post a Comment