Saturday, February 11

fredag kväll

Tjenis tjenis.

Idag klev jag upp 5.40 för att vara och börja springa klockan 6.00 med laget, fast det var rätt skönt när man väl var där. Dagen var rätt lång idag. Sen hem och sen iväg och köpa saker till fotbollen - första matchen på måndag! exciting!

Annars ikväll kommer det en familj från England som ska vara hos oss en vecka. Imorgon ska jag vara barnvakt på förmiddagen sen ska jag nog ut och äta lunch med min kontakperson från rotary, seeeen kommer Keaton och Amelia och hämtar upp mig sen hem till Amelia för att göra iordning oss sen kommer våra dejter och hämtar oss och åker vidare till Sallie och tar bilder och sånt - vilket är en rätt big deal här.. Sen till våran Formal Dance och är där ett litet tag sen vidare till konserten sen får vi väl se vart kvällen tar oss :)))

Söndag ska jag kanske jobba på en oyster roast - sälja saker eller nåt jag vet inte riktigt.

Nu ska jag gå o hjälpa med maten,,,

No comments:

Post a Comment