Wednesday, December 7

uppdatering om dagen dåå

Att dyka var det.bäst.jag.någonsin.gjort! Kändes så coolt att andas under vattnet, även om jag glömde bort ibland och kom på mig själv att jag inte behöved hålla andan. Min lärare tog bilder så dom kommer upp senare, herre vad snygg man var i våtdräckten............. not.

Sen hade jag första fotbolls träningen, fast vi springer bara, vi får inte börja spela med boll förens i mitten av januari pga av någon regel här (antar att det är states som har bestämt det)

Just nu måste jag plugga, ska göra en uppsatts tills imorron i engelskan, sen har jag matteprov och mera saker som ska in till torsdag och fredag fast då kommer ju inte jag vara här... jag kommer ju vara i FLORIDA!

Just nu syr jag också på min varsity letter, (för simningen, men i stället för att ha det på en tröja ((som jag ALDRIG skulle använda)) ville jag ha den på min rotary kavaj.


No comments:

Post a Comment