Tuesday, December 13

hejhå

Jag är helt slut. Jätte trött helt enkelt. Ont i halen har jag också.. troligen för att jag är trött. Men livet är ju bra ändå va är borta på andra sidan jorden. Idag fick jag ett paket frpn sverige, det gjorde min dag! Det var julklappar till mig, och sen saker som jag ska ge bort, en sverige flagga och sånt. Fick även ett brev från Lena och Kjell med min ABSOLUT FAVORIT CHOKLAD; MARABOU APELSIN KROKANT! bäästaa. Gjorde verkligen allt, för jag sitter här med dom största proven i typ hela året som är imorgon och ja typ hela veckan. Så det var kul.

Jag orkar inte gå in på detalj vad vi gjorde i helgen, hur som helst var det helt galet, 100 utbytesstudenter - kan inte bli något annat, och det var extremt kul! Kärlek till 7770 (mitt distrikt i usa) jag har ca 400 bilder på kameran men la såklart inte upp alla, plus 100 från ipoden för min kamera dog innan sista dagen, hade inte laddaren med dig... aknske lite dumt...

Det var jul grejs i charleston, det var dagen innan vi åkte till florida, så sov Manon, Matheus och Leidy hos mig för dom bor en bra bit bort.

maaaaaaaat


på bästa stället i charleston

såg disney showen

SVENSKA haha :PPPPP

Schweiz och danmark

mina två svenskar

norge bästa... en norrman som var där berättade att dom hade slut på smör: HAHA

Victoria och jag, det var vi två som satt bervid varandra över till Chicago för lite mer än fyra månader sedan, det var kul att få träffas igen, vi var totallt fyra svenskar där och alla dom var dom jag hade flygit över med frn sverige, så det var kul!

No comments:

Post a Comment