Monday, December 5

nedräkningn har börjat

Julen är snart här! Lite svårt att känna det i och med att vi fortfarande kan gå i shorts och t-shirt... menmen jag gillar't, så klagar ej.

Helgen har gått i ett med jag har haft hur kul som helst!

i fredags hade vi christmasplay och jag är ju i kören så jag var med! det var super fint, efter gick vi till Hall's och åt. Lördagen packade vi snabbt och åkte till North Carolina för att se clemson spela för en sista gång, vi tog en sväng till IKEA, herre gud kändes precis som hemma.. förutom att jag var nog den ända där som faktiskt var svensk. Slutade i alla fall med att Vicki köpt massor med saker och jag köpte julklapp till Tolli, peppakakor, svensk kaffe, ville köpe köttbullar (mamma du vet hur mycket jag älskar dom frysta haha) sen åkte jag och vicki och shoppade lite till medans dom andra åt, hittade mycket :))) sen tilll matchen, det var HUR.BRA.SOM.HELST! Herre vad kul. går ej att beskriva, finns inget likande i Sverige känns det som.

Sen söndag vare hem efter vi käkat frulle på ett äkta amerikanskt ställe, var bara rullskriskorna som saknades som ni förstår vad jag menar.. :) Sen klädde vi trädet och pyntade hemma, riktigt nice, sen satt vi alla och kollade på polar expressen så mysigt och varm oboy. Hittade mera julklappar idag till familjen som skickas på tisdag (gabbi - get excited!)

No comments:

Post a Comment