Friday, October 21

torsdag IGEN!

Idag har jag skrattat nastan hela dagen. Borjade valdigt segt och va himla trott sa det kan ju varit darfor ocksa. Hittade en boll och spelade med Adaline, vet inte vad, slutade med att vi spillde chokladmjolk overallt. Satt och chillade med min international counsler , min ocean ography larare ms. Ward och Margreth. Skrattade sa jag grat, nar jag berattade lite om sverige och dansade runt "midsommar stangen" och sjung sma grodorna fast med en engelsk oversattning. (satt och forberedde min sverige presentation) och kom fram till en himla manga saker jag INTE ska ta upp under min presentation haha. Alskar mina larare alltsa. Sen gick jag och chillade lite med nagra andra. Har inte sa mycket att gora idag faktiskt sa det var skont, ar klar med nastan allt tills imorron, har matte quiz och lite inlamningar, sen aker jag under lunchen till gransen mellan south och north carolina. Var kallt idag faktiskt, typ 15 grader pa morgonen sen blev det nastan over 20, imorron blir det kallare, ska upp till bergen! till ett lakehouse , exciting!

No comments:

Post a Comment