Tuesday, October 4

tjena tjena

Måndag, japp det säger väl sitt?

Ville verkligen inte gå upp idag, riktigt tungt. men men, thats life I guess? I alla fall hade jag mattehjälp imorse med skolans "hjälpare". Sen hade jag matte, vilket gick bra, hade mest test review då jag har prov på onsdag, måste få bätter än D... känns ju lite jobbigt med ett D haha. Siktar på högre än C i alla fall! Kören gick brabra idag, och lunchen var köttbullar, inte som mormors, men goda ändå ;) Art gick super, lite svårt idag dock, men kul. Efter hade jag extra hjälp i engelskan, älskar verkligen min engelska lärare! Bästa ms. Cohen! har mycket att tacka henne för :)

Hur som helst. Efter kom Robb o hämtade mig o Tolli, vi skjusade henne till sin teater och vi handlade lite bröd o sånt plus skolsaker till moi, börjar ta sluta på papper o grejer (jesus vad jag skriver alltså ;))

Sen vare plugg på hög nivå, men mycket gjort, tre saker till Engelskan är klara, Ocean Ography, Matte OCH historia, på rekord tid! Ett bra slut på dagen. Nu ska jag sova, som jag hoppas att ni göra där hemma i Sverige, klockan är ju 4.40 för er.

Gabriella och jag i London för nästan exakt ett år sedan. Tiden går fort! Jag älskar dig sis

No comments:

Post a Comment