Saturday, October 8

gameday

tjenis.

Idag ska vi pa wolfford vs the citirals, vi aker redan klockan tio for vi ska tailgate. Morgan sov har, och hon ska med oss idag. ser fram emot det. Wolfford ar Vickis gamla college, och the citirals ar militarskolan som ar har i stan som morgans bror gar pa.

I Torsdags sov jag hos Jayne, forst hamtade hon och Courtny upp mig, akte till startbucks och chillade sen pluggade vi till ca halv 2 (I knoow, how goog huh?) ;)

Igar gick jag och morgan ut och kakade pa ett valdigt typiskt sodra usa, det var hur gott som helst. Vi skulle kanske aka till college of charlestons soccer game, och traffa nagra, eller hem till en annan och chilla, men vi slutade med att inte gora nagonting och akte hem och somnade ca 10-11 haha, helt slut efter veckan.

Hare bast i sverige, sorry att jag inte lagger upp nagra bilder men jag sitter pa vickis dator jiust nu.

No comments:

Post a Comment