Wednesday, May 23

PRAO

så, jag praoar denna vecka hos the federal court, vilket är det coolaste stället jag har varit på.

Idag har jag träggat tre federal judges och en annan judge. Dock mannen som jag "jobbar" med, är så otroligt genuin och down to earth, its crazy. Jag gillart starkt!

Igår kom John och hämtade upp mig så drog vi till stranden med hans flickvän och fyra svenskar som han hade gått i skolan med i sverige. dom var på genom resa genom landet, var riktigt kul att få träffa några svenskar faktiskt. Dock så sa dom faktiskt att min svenska kanske inte var på topp, och kände mig lite stel att försöka föra en konversation på svenska, vet inte rikigt hur jag ska kunna förklarade det på ett sätt så ni kan förstå, det är bara jobbigt.. haha.

Nu ska jag gå och chilla hos en kompis innan jag ska hem för o sova, och imorgon kanske jag ska åka till fängelset för att följa med på en intervju!

Ha de kjempe godt!!!

No comments:

Post a Comment