Sunday, May 27

långhelg

Idag söndag är det avslutning här på Ashley Hall. Ska ha på mig en vit klänning och vita skor, bilder kommer väl sen, det är inte förens klockan sex ikväll. Ska ut snart och köpa thank you notes för mina lärare och skriva till dom och sånt. Igår åkte min vän Carlitos hem till Argentina. Usch, nu börjas det, alla farväl. Det gör ont, och ibland undrar jag varför jag åkte från första början (retorisk fråga :P) men men, det är ju vad det är. På tisdag ska jag nog äta lunch med min prao person från the federal court.

I fredags hade vi Award Assembly, där dom gav ut priser och scholarship som vissa elever fått under året. Jag fick en för att jag har haft mina betyg över 3,5 hela året och fick två letters för en varsity sport (simning och fotboll)

Vi hade Baccogolria på fredag kvällen, vilket är som en kyrk grej, och jag var där med kören (hade på mig den dära röda klänningen med en vit grej över som vi hade på julspelet också) Alla i skolan var tvunga att komma men dom måste ha på sig vita klänningar.

Efter det åkte jag med Morgan och hennes mamma (min rektor) och åt middagen på ett riktigt härligt ställe ute på landet nära där dom bor. Ett äkta lant ställe med hamnen nära där dom har sina räk båtar och fiske båtar, hur charmigt och härligt som helst! med sweet potato och sweet tea med grillade räkor - inget kan slå det!

På lördagen åkte jag med morgans mamma till kör-konserten, vilket var riktigt kul faktiskt, och vi gjorde det riktigt bra! :) (klänningrna vi hade på oss är HUR. VARMA. SOM. HELST.)

Jag och Amelia på beachen efter vi hade haft konserten :)))




mina seniors som ska graduate idag!

Katie igårkväll, fick biljetter till charleston soccer team, vi fick VIP biljetter så vi kunde käka men vi kom så sent att dom inte hade någon mat kvar till oss.. men men.

Efter det drog vi hem till Allie och chillade ett tag, men jag var tvungen att åka hem och sova, men var trött efter hela dagen, så det var ok :))

No comments:

Post a Comment