Monday, June 13

summerar helgen

Måndagkväll och jag är jätte trött trots sommarlov - har inte sovit ut än..

Det är konstigt att tänka att det är sommarlov, det är då man ska slappna av, men just nu känns det som om det är mycket som händer. Imorron ska jag tillbaka till skolan och hämta lite böcker som jag ska ha med mig till USA och fråga lite om hur jag ska göra med idrotten.

Sista dagen innan själva avslutningen vi "Bike Challege" (eller hur man nu stavar det) Och det var minst sagt svettigt! Såg ut som om Agge och Erik kissade på dig...

Avslutningen gick snabbt och jag hann inte riktigt säga hejdå till alla, men men jag kommer ju tillbaka om ett år igen så det är väl inte så farligt. En bild på mig och Hanna i klassen från avslutningen - I'm gonna miss you babe!


Sedan på fredagen bar det iväg till Motala där vi kollade när min kusin Sofia tog studenten, riktigt roligt att se. 
(dock var det väldigt svårt att få en bra bild...)

en uttråkad tjej i bilen hem..

Två uttråkade tjejer i baksätet..

och igen..

Sedan var det Roadtrip med utbytesstudenterna, vi tog Rasmus minibuss och åkte till Willes stuga - riktigt roligt. Badade hela dagen, och Jacqui skötte musiken längst back i bussen.. nice ;)




Ungefär så har mina senaste dagar sett ut, upp väldigt tidigt! OOHH kill me softly, but totally worth it!
Kan ni fatta, inom två månader äre Byebye Sverige och Hej USA.. amazing!


No comments:

Post a Comment