Tuesday, June 21

en vanlig dag

andra arbetsdagen idag, just two more to go! Det var roligare att jobba med barnen idag än vad det var igår, man börjar lära känna dem, men det är svårt att komma ihåg alla namn dels är jag värdelös på namn och dom är faktiskt 45 st...

however idag äre träning och det står löpning på schemat, jag orkar inte! Men men, jag har precis pluggat lite historia vilket jag inte var direkt sugen på, men nu äre gjort!

Har bokat tid för intervju hos amerikanska ambasaden i Stockholm, kommer få vara själv då inga föräldrar få vara med, de säger att man klarar det om man ska klara sig själv i ett helt år och det ligger väl något i det. Bara sju veckor kvar nu! eller bara och bara, det beror ju på vad man jämnför med.

Annars inget mer nytt för tillfället, livet rullar på som vanligt och jag måste erkänna att jag inte har den där riktiga sommarkännslan än, kanske för det är rätt kallt och regnigt just nu, och kanske för att jag pluggar fortfarande, jag känner mig fast liksom. Men inget jag kan göra åt det just nu. I think I've just go with the flow.

So long, take care!

No comments:

Post a Comment