Tuesday, May 17

Låt oss leva istället för att vara någonstans mitt i mellan? tack!

Taggar till träning med nutella och kaffe, vi ska springa idag, shit! min kondition just nu är sämst. men men ska väl ta mig igenom det på något sätt..

Nationella idag var fucked up. Shit vad svårt det var. Men andra prover gick mycket bättre! skönt, kanske jag kan greja VG i alla fall. Skolan har vart jobbigt idag, trodde jag skulle dö på vägen till bussen, mhm SÅ jobbigt var det. Sen somnade jag på en bänk i skolan och vaknade med super snygga sovmärken i ansiket, det nice.

Jag känner att jag sprider sån otroligt bra och fin posivtiv energi omkring mig just nu.. haha, men vi alla har väl våra ups and downs?

Fick svar från stockholm idag ang. det där "VERY IMPORTANT" mailet, och sa att det var lugnt jag hade inte gjort nåt fel (oh tur). Igår tog vi även bilder till mitt Visum, jag ser ut som en brottsling som precis mördat någon.. hoppas jag kommer in i landet ändå. 

Anyway, skulle bara säga att Håkan har vart min räddning idag.

fred och kärlek på er!

No comments:

Post a Comment